Set prtljage po meri Princess
- Naslov za dostavo po vaši izbiri
- V lepi škatli + brezplačna sporočilna kartica
- Visoka kvaliteta
Specifikacije daril
Set: 1 kovček za ročno prtljago, kovček XL in XXL
Znamka: Princess Traveller
Material spredaj: 100% polikarbonat
Material hrbta: ABS
Materialni tisk: polipropilen debeline 0,4 mm
Značilnosti črnila: UV odporno, okolju prijazno in vodotesno
Kolesa: 4 kolesca
Foto kovček Princess - Kabine:
Mere*: 51 x 35 x 20 cm (velikost kabine)
Teža (prazno): 2,6 kg
Vsebina: 36 litrov
Foto kovček Princess - XL:
Mere*: 67 x 46 x 24 cm
Teža (prazno): 4 kg
Vsebina: 66 litrov
Foto kovček Princess - XXL:
Mere*: 77 x 52 x 27 cm
Teža (prazno): 6 kg
Vsebina: 102 litra
*Opomba: dimenzije veljajo za ohišje s koleščki in brez ročaja.
Navodila za uporabo Kombinacijska ključavnica
Zaklepanje je nastavljeno na 0-0-0. Pritisnite gumb na strani in ga držite pritisnjenega, zavrtite kolesa in nastavite svojo 3-mestno kodo. Spustite gumb na desni strani in vaša koda je nastavljena. Med namestitvijo pazite, da gumba ne spustite.
Z lahkoto ustvarite edinstven super lahek komplet prtljage po meri Princess!
Set za prtljago Princess Traveler je sestavljen iz 3 kovčkov, vsi z ljubko sliko. Kovčki imajo kombinirano ključavnico TSA in imajo visokokakovostne zadrge. Enoto preprosto shranite zložene eno v drugo, tako da zavzamejo malo prostora. Ker so kovčki Princess super lahki, lahko s seboj na dopust vzamete dodatno težo ali prinesete več spominkov. Ohlapni vložki zagotavljajo tudi, da lahko kadar koli spremenite sliko v svojem kovčku z novo počitniško fotografijo, kolažem ali izrekom. Začnite in oblikujte svojo osebno prtljago!
Princess Traveler je nizozemska blagovna znamka z mednarodnim slogom. Blagovna znamka ponuja široko paleto potovalnih in športnih izdelkov. Ugoden razkošje, kakovost, zanesljivost in inovativnost izdelkov so za podjetje izrednega pomena. Odlikujejo jih inovativnost, uporaba nizozemskega oblikovanja in uporaba visokokakovostnih materialov. Princesa Traveler je znana predvsem po izjemno močni, lahki prtljagi.
Pogosta vprašanja
Prilagajanje in naročanje
Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.
Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!
Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
Želimo poskrbeti, da boste z darilom popolnoma zadovoljni. Zato je pomembno, da uporabljamo visokokakovostne fotografije. Če niste prepričani o kakovosti slike, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in priložite fotografijo skupaj z darilom, ki ga želite naročiti. Nato lahko za vas preverijo kakovost!
Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!
Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.
Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave
Ali lahko izberem datum dostave?Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.
Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.
Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.
Plačilo
Kako lahko plačam svoje naročilo?Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.
Darilo prejeto
Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.
Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!
Poslovno darilo?
Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.