Vsako darilo je prilagojeno fotografiji in / ali besedilu
Mednarodna dostava
Na voljo imamo različne možnosti pošiljanja. Pričakovani datum dostave za vsako darilo najdete ob zeleni kljukici.
Dostavljeno neposredno na naslov prejemnika
Bi radi koga presenetili s čudovitim darilom? Vsa naša darila so odposlana brez računa, tako da lahko darilo pošljemo neposredno prejemniku.
Vsako darilo je prilagojeno fotografiji in / ali besedilu
Vsako darilo, ki ga ustvarimo, lahko prilagodimo s fotografijo in / ali besedilom po vaši izbiri, tako da je vsakič za vsako priložnost resnično unikatno.
Pravilno. Zaradi (dolgočasnih) tehničnih razlogov ne moremo prikazati predogleda za nekatera darila, kot so knjige ali Toblerone. Bodite prepričani, da bomo uporabili personalizacijo,da ustvarimo vaše darilo.Po oddaji naročila boste prejeli potrditveni mail, v katerem bo vidno besedilo, ki ste ga vnesli. Če opazite napako, kontaktirajte naš center za stranke (po telefonu) takoj ko je to mogoče.
Da, lahko! Med naročanjem lahko v drugem koraku nakupovalne košarice izberete, da bo vaše darilo dostavljeno neposredno prejemniku. To je vedno brez računa in po možnosti z vašim osebnim besedilom na brezplačni darilni kartici.
Večina naših daril je lahko dostavljena na prevzemno točko. Ta možnost je lahko izbrana v naslednjem koraku v nakupovalni košarici. Ko vnesete svoje informacije, lahko izberete možnost “prevzem na prevzemni točki”. Na izbiro boste imeli prevzemne točke glede na poštno številko.
V nakupovalni košarici, pod darilom lahko najdete gumb, s katerim lahko odstranite darilo. Ta gumb izgleda kot koš za smeti.
Vsekakor je možno naročiti več daril v enem naročilu.
Kako to storiti?
1.Pojdite na stran izdelka ali prvi izdelek, ki bi ga radi naročili in ga začnite personalizirati s klikom na zeleni gumb.
2.Ko ste popolnoma zadovoljni z svojem dizajnu, dodajte izdelek v nakupovalno košarico in nadaljujte z odjavo.
3.Preden izpolnite vse zahtevane podatke, da zaključite svoje naročilo, vidite majhen gumb “nadaljuj z nakupovanjem”. Kliknite na ta gumb.
4.Preusmerjeni boste na našo domačo stran, kjer lahko greste na stran izdelka ali izdelka, ki bi ga želeli naročiti.
5.Ponovite korake 1-3, dokler nimate vsega, kar si želite v svoji košarici.
6.Zdaj ste pripravljeni oddati naročilo.
Plačilo
Če imate težave pri dokoncanju plačila, vam priporočamo, da najprej kontaktirate svojo banko za pomoč, razložili in rešili bodo težave za vas.
Dokler ni vase naročilo odposlano, smo pripravljeni spremeniti naročilo za vas. Takoj ko je naročilo odposlano, to ni več možno. Najhitrejši način za spremembo naročila je telefonsko.
Številka gospodarske zbornice je 22057264
in naša številka DDV je NL820845437801
Račun in vse ostale informacije, ki se tičejo vašega darila, bodo poslane na mail samo Vam. Darilo bo poslano brez nadaljnjih informacij, da prejemnik darila le teh nebo videl. Edino, kar bo videl je njegovo božansko darilo. Ali bi rad da ve, kdo je pošiljatelj? Izpolnite super darilno kartico v nakupovalni košarici.
Na žalost ni mogoče naročila plačati pozneje.
Popusti in darilne kartice
Vnesete lahko svojo kodo za popust pri koraku plačilo v nakupovalni košarici. Kliknite na aktiviraj kodo in popust se bo avtomatsko odštel od skupnega zneska naročila. Ena koda za popust velja za eno naročilo.
Vedno bodite prvi, ki ve vse o naših posebnih ponudbah in popustih preko našega glasila. Vpišite se na https://www.yoursurprise.co.uk/discount-code
in prejmite 20% popusta na vaše prvo naročilo.
YourSurprise darilni bon lahko kupite na naslednji povezavi:
https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher
Našli boste osebno kodo v notranjosti bona. Koda vsebuje 14 znakov. Lahko izpolnite osebni bon kodo pod YourGift koda. Klikni na unovčitev in znesek bo dodan v nakupovalno košarico. Zdaj lahko začnete iskati fantastična osebna darila!
Ce ste pozabili dodati kodo s popustom in se niste zakljucili z placilom, prosimo kontaktirajte naso storitev za stranke po telefonu,. Imejte številko naročila in kodo s popustom pri sebi. Če je bilo plačilo zaključeno, ne moremo dodati kode s popustom zate.
Prvo se prepričajte, da ste pravilno vnesli kodo, vključno z velikimi in majhnimi črkami.Preverite, da niste po nesreči dodail presledka ali ločila. Če je to pravilno, je možno da vaše naročilo ne izpolnjuje zahtev glede popusta. Mogoče je znesek pod minimalnemu naročilu ali popust ni veljaven za darilo, ki ste ga izbrali. Če nič od tega ne ustreza, prosim kontaktirajte našo storitev za stranke, ki bodo več kot veseli pomagati.
Status naročila
Po oddaji naročila boste samodejno prejeli potrditveno sporočilo (email). Če ne najdete e-pošte, naprej preverite mapo z neželeno pošto. Če ga ne najdete, preverite če je Vaš epoštni naslov pravilen. Če je le to napačno, prosim kontaktirajte našo storitev za stranke. Popravili bodo email naslov in poslali potrditveni email.
Je tvoj poštni naslov pravilen, ampak še vedno nimaš e maila?
Prosim, kontaktirajte našo storitev za stranke.
Takoj ko je naročilo oddano, se lotimo dela, da bi darilo prispelo do pričakovanega roka dostave. Iz tega razloga ni možno dodati darila naročilom, ki so bila že oddana.
Za večino daril lahko v predogledu pokažemo vaso personalizacijo. Na žalost je za nekatera darila to tehnično nemogoče. V večini primerov dobite besedilo ločeno v potrditvenem mailu. Če niste prepričani o predogledu, prosim kontaktirajte našo storitev za stranke.
Vaše naročilo bo preklicano samo, če plačilo ni bilo uspešno zaključeno. Preverite svoj status narocila v YourSurprise računu. Če je status naročila “v izdelavi” ali odposlano, to pomeni, da je darilo bilo narejeno in ne more biti preklicano.
Če želite preklicati naročilo, prosim naredite to telefonsko, da lahko uredimo potrebne spremembe v statusu naročila za vas takoj.
Če je stanje vašega naročila “čakanje na plačilo”, lahko zahtevate spremembo obojega; dizajna in naslova za dostavo. Kontaktirajte našo storitev za stranke po telefonu za zahtevo po spremembi naročila. Svoj status naročila lahko najdete ko se vpišete v My Surprise račun in kliknete na “trenutna naročila”. Če je status naročila “v izdelavi”, ni več mogoče spremeniti ničesar.
Pošiljanje in dostava
Žal nam je, da bo vaše darilo prispelo z zamudo. Prosim javite nam svojo številko naročila, da lahko začnemo preiskavo z dostavnemu agentu/dostavno službo, da izvemo, kaj se je zgodilo z vašo pošiljko in kdaj jo nameravajo dostaviti.
Cena, ki jo plačate na naši spletni strani je edino, kar morate plačati. Ni nobenih dodatnih stroškov ob dostavi pošiljke.
Če je vaša pošiljka v velikosti pisma, bo to zabeleženo v potrditvenemu mailu.
Čas med katerim bo vaša pošiljka dostavljena, je odvisno od vrste odposlanega paketa, katera dostavljalna služba je bila izbrana in na katero področje bo dostavljeno. Da preverite čas kdaj bo vaša pošiljka dostavljena, preverite povezavo, ki ste jo prejeli v potrditvenem mailu ali kontaktirajte dostavljalno službo, če želite izvedeti več informacij.
Najprej preverite, če je bila pošiljka poslana. Če je bila poslana in vaša povezava sledenja ne deluje, prosim kontaktirajte oddelek za storitve z strankam.
MySurprise
Velika škoda, da želite izbrisati svoj račun MySurprise. Ali nam to lahko sporočite po elektronski pošti? Takoj bomo začeli delati na vaši zahtevi. Če si boste premislili, ste seveda vedno dobrodošli nazaj!
Kakšna sramota, da ne želite več prejemati naših e-poštnih sporočil. Prosimo, pošljite našemu oddelku za pomoč strankam e-pošto, da nas obvestite, da vas bomo lahko odstranili s svojega poštnega seznama. Če si kdaj premislite, ste več kot dobrodošli, da se ponovno prijavite!
Ustvarite lahko novo geslo, s klikom na “pozabljeno geslo”. Vpišite svoj email naslov in prejeli boste povezavo, s katero lahko ponastavite geslo.
Spremembe lahko naredite kadar koli. Najprej se morate vpisati. Ko naredite spremembe, jih preverite in potrdite. Takoj ko so spremembe potrjene, bodo avtomatsko uporabljene za naslednje naročilo.
My Surprise je storitev osebnega računa, ki ga Your Surprise ponuja. Lahko ustvarite račun, ko se registrirate pri My Surprise. Prejeli boste email, preko katerega lahko potrdite svoj email naslov. Enkrat ko to storite, se lahko vpišete v My Surprise račun z uporabo svojega gesla. Preko tega računa imate vpogled in lahko preverite svoja naročila 24 ur na dan. Vsi podatki so zaupni in varno shranjeni na zavarovanem YourSurprise serverju. YourSurprise je v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi o varovanju zasebnosti. Lahko se vpišete tudi preko Googla.
Služba za stranke in kontakt
Veseli smo, da ste naša stranka in želimo da veste ,da so vaše osebne informacije varne z nami. Z veliko skrbnostjo jemljemo te občutljive informacije. Vse informacije, ki jih delite z nami so shranjene v naši zavarovani bazi podatkov, uporabljamo varno SSL povezavo.To pomeni, da ima samo par zaupnih oseb dostop do te informacije. To pomeni, da lahko te informacije vidijo samo tisti, ki jih res morajo videti. Obljubimo, da uporabljamo vaše informacije samo znotraj družbe in nikoli ne delimo informacij z drugimi zaradi komercialnih ali drugih namenov.
Take stvari se zgodijo! Več kot veseli smo, da lahko to popravimo za vas, enostavno kontaktirajte naš oddelek za stranke.
Vaše fotografije obravnavamo kot osebne podatke, kar pomeni, da z njimi ravnamo tako, kot bi svoje. Vaše fotografije uporabljamo izključno za ustvarjanje vašega darila in jih nikoli ne delimo s tretjimi osebami. Vaše fotografije shranimo, da jih uporabimo za ustvarjanje vašega darila. Fotografije hranimo največ 24 mesecev od datuma oddaje vašega naročila. To naredimo zato, da vam lahko damo darilo v primeru težave ali v primeru, da želite naročilo predelati. Če naložite fotografijo, vendar ne oddate naročila, se fotografija shrani največ 30 dni. Če želite, da se vaše fotografije odstranijo prej, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam, da vam bomo to uredili.
Če potrebujete pomoč ali imate vprašanje, lahko kontaktirate našo službo za pomoč strankam po telefonu: +386 1 888 80 42, ali pa po poštnemu naslovu: storitevzastranke@yoursurprise.si ali pa poklepetate z nami na naši spletni strani. Tu smo, da vam pomagamo.
Če ste prejeli sporočilo od dostavne službe, da je bila vaša pošiljka vrnjena pošiljatelju ali ste zasledil to v svoji sledilni povezavi, prosimo da kontaktirate naš oddelek za odnose s strankami, da vam lahko pomagamo čimprej prejeti vaše naročilo.
STORITEV ZA STRANKE
Pošljite nam sporočilo
Naša služba za stranke je na voljo na: Ponedeljek - Petek: 8:30 - 22:00
Sobota - Nedelja: 8:30 - 17:00 V angleščini