Obhajilo darila Mentos
Obhajilo hvala darila - žvečilni gumi Mentos
- Naslov za dostavo po vaši izbiri
- V lepi škatli + brezplačna sporočilna kartica
- Visoka kvaliteta
Specifikacije daril
Količina: na voljo v različnih količinah
Personalizacija: ime in / ali fotografija na embalaži
Teža: +/- 23 gramov na paket
Mere: 10,5 x 5,5 cm
Iz tehničnih razlogov žal ni mogoče vključiti cirilice, turščine ali posebnih znakov.
Sestavine:
Sladila (ksilitol, sorbitol, manitol, maltitol sirup, aspartam, acesulfam-K, sukraloza), gumijasta osnova, arome, škrob, maltodekstrin, stabilizator (glicerol), emulgatorji (sojin lecitin, saharozni estri maščobnih kislin), kokosovo olje, zgoščevanje sredstva (celulozni gumi, arabski gumi), antioksidant (E321), karnauba vosek.
Alergeni:
Vsebuje sojo.
Zahvaljujte se svojim gostom prvega obhajila z osebnim pakiranjem žvečilnih gumijev Mentos!
Občesnikovo ime in / ali fotografija sta prefinjeno vključena v zasnovo Mentos. Nato bomo poskrbeli, da bo vaš dizajn natisnjen na embalaži žvečilnih gumijev v visokokakovostni in barvni barvi. Vsako pakiranje žvečilnega gumija Mentos vsebuje dvanajst kosov slastnega poprove mete. Prilagojene pakete žvečilnih gumijev Mentos lahko naročite v različnih količinah. Ne vidite količine, ki jo iščete? Prosimo, stopite v stik z našim poslovnim oddelkom. Z veseljem bi vam pomagali s ponudbo po meri!
Pogosta vprašanja
Prilagajanje in naročanje
Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.
Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!
Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
Želimo poskrbeti, da boste z darilom popolnoma zadovoljni. Zato je pomembno, da uporabljamo visokokakovostne fotografije. Če niste prepričani o kakovosti slike, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in priložite fotografijo skupaj z darilom, ki ga želite naročiti. Nato lahko za vas preverijo kakovost!
Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!
Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.
Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave
Ali lahko izberem datum dostave?Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.
Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.
Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.
Plačilo
Kako lahko plačam svoje naročilo?Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.
Darilo prejeto
Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.
Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!
Poslovno darilo?
Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.