Čokoladni kvadrat (15 kosov)
Čokoladni kvadrat (15 kosov)
- Tradicionalna belgijska čokolada Callebaut
- Ročno naliven za vas, z užitnim tiskom
- Iskrena čokolada zahvaljujoč oznaki kakovosti QPP
Specifikacije daril
Okus čokolade: temen
Polnilo: Praline
Velikost: 25 x 25 mm
Odstotek kakava: 53,7%
Sestavine: sladkor, kakavovo maslo [5], polnomastno mleko v prahu, kakavova masa [5], emulgator: sojin lecitin, vanilija, aroma [5], kakovostni partnerski program
Pozor: Ko je zunanja temperatura 25 stopinj Celzija ali več, ne bomo mogli zagotoviti kakovosti čokolade. Če imate kakršna koli vprašanja glede naročil čokolade, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Več informacij o čokoladi Callebaut
Naša čokolada je narejena iz tradicionalne belgijske čokolade Callebaut, blagovne znamke, ki je znana po intenzivnih okusih in izjemni kakovosti. Naša čokolada je sveža in odposlana isti dan. Čokolada bo zdržala 10-12 tednov, shranjena v hladnem in temnem prostoru pri 14-18 ° C.
Iskrena čokolada: znak kakovosti QPP
Ta čokolada je narejena iz kakavovih zrn, ki jih gojijo kmetje, ki so se pridružili Callebautovemu programu za kakovost. Cilj tega programa je izboljšati delovne pogoje in splošno kakovost življenja sodelujočih proizvajalcev kakava v državah tretjega sveta. Zdaj lahko iskreno uživate v najbolj okusni čokoladi!
Podarite okusne tradicionalne belgijske čokolade s fotografijo!
Foto čokolade izdeluje tradicionalna belgijska čokolada mojstra čokolade Callebaut z znakom kakovosti QPP. Tako ne podarite nobene škatle čokolade, temveč 15 luksuznih čokolad z okusnim nadevom, v katerih lahko uživate brez kakršne koli nege. Vaša slika je natisnjena na čokoladi z užitnim potiskom v barvni barvi. Zgornja plast foto čokolad je narejena iz bele čokolade, ki ne samo, da je vaša fotografija videti še lepše, ampak je tudi neverjetnega okusa. Začnite pripravljati svoje osebne kvadratne čokolade zdaj, njam!
Iščete okusno darilo za (poslovne) odnose? Oglejte si naše posebne čokolade z logotipom ali se za osebno ponudbo obrnite na sladkosnede v našem poslovnem oddelku.
Pogosta vprašanja
Prilagajanje in naročanje
Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.
Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!
Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
Želimo poskrbeti, da boste z darilom popolnoma zadovoljni. Zato je pomembno, da uporabljamo visokokakovostne fotografije. Če niste prepričani o kakovosti slike, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in priložite fotografijo skupaj z darilom, ki ga želite naročiti. Nato lahko za vas preverijo kakovost!
Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!
Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.
Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave
Ali lahko izberem datum dostave?Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.
Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.
Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.
Plačilo
Kako lahko plačam svoje naročilo?Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.
Darilo prejeto
Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.
Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!
Poslovno darilo?
Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.