Viski Jameson v personalizirani torbici
Jameson - Škatla po meri
- Vaš dizajn v barvnem tisku v kakovosti HD fotografij
- Razkošni borovi leseni ches z drsnim pokrovom
- Popolno darilo za vsakega ljubitelja viskija
Specifikacije daril
Personalizacija: na pokrovu
Tiskanje: barvno v kakovosti HD fotografij
Dimenzije škatle: 36,5 x 12 x 11 cm
Dimenzije pokrova: 35,6 x 10,2 x 0,3 cm
Dodatno: lesena škatla ima certifikat FSC
Več informacij o tem viskiju:
Ime: Jameson
Država izvora: Irska
Vsebina: 0,7 l
Odstotek alkohola: 40%
Značilnosti: Zaradi trojne destilacije in kombinacije čistega viskija z lončenim viskijem je Jameson tako izredno mehak. Nobenega okusa po dimu ni, ker viski ni bil pečen na šoti.
Presenetite svoje najdražje s steklenico viskija James v škatli po meri!
✔ Lahko naročite na kos
✔ Osebna in po meri lesena škatla s fotografijo, besedilom ali logotipom
✔ Naredite svoje enostavno in hitro z najlepšimi dizajni
✔ HD kakovost fotografij in barvni tisk
Ali želite presenetiti svojega partnerja, najboljše prijatelje, starše, sosede ali sorodnike s prikupno steklenico viskija? To okusno steklenico Jameson naročite v prilagojeni leseni škatli. Osupljivim dizajnom lahko dodate svojo najljubšo sliko, sladko besedilo ali imena, ki bodo natisnjena na pokrovu. Lesena škatla ima certifikat FSC, ta mednarodna znamka predstavlja trajnostno gospodarjenje z gozdovi. S steklenico njihove najljubše pijače po meri boste zagotovo večkrat presenetili srečnega prejemnika darila. Ker v resnici ni boljšega darila kot edinstvenega in osebnega darila, s katerim lahko nazdravim.
Kako posebno je to, da lahko naročite posamezno steklenico viskija. Na ta način lahko odkrijete užitke in kakovost različnih pijač, ne da bi morali kupiti polno škatlo. Če želite naročiti večje količine tega osebnega darila za pijačo, se obrnite na naš poslovni oddelek. Radi bi vam pomagali pri naročilu.
Pogosta vprašanja
Prilagajanje in naročanje
Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.
Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!
Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
Želimo poskrbeti, da boste z darilom popolnoma zadovoljni. Zato je pomembno, da uporabljamo visokokakovostne fotografije. Če niste prepričani o kakovosti slike, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in priložite fotografijo skupaj z darilom, ki ga želite naročiti. Nato lahko za vas preverijo kakovost!
Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!
Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.
Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave
Ali lahko izberem datum dostave?Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.
Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.
Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.
Plačilo
Kako lahko plačam svoje naročilo?Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.
Darilo prejeto
Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.
Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!
Poslovno darilo?
Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.