Mednarodna dostava

Dostavljeno neposredno na naslov prejemnika

Vsako darilo je prilagojeno fotografiji in / ali besedilu

Mednarodna dostava

Na voljo imamo različne možnosti pošiljanja. Pričakovani datum dostave za vsako darilo najdete ob zeleni kljukici.

Dostavljeno neposredno na naslov prejemnika

Bi radi koga presenetili s čudovitim darilom? Vsa naša darila so odposlana brez računa, tako da lahko darilo pošljemo neposredno prejemniku.

Vsako darilo je prilagojeno fotografiji in / ali besedilu

Vsako darilo, ki ga ustvarimo, lahko prilagodimo s fotografijo in / ali besedilom po vaši izbiri, tako da je vsakič za vsako priložnost resnično unikatno.

Lesen zaboj

Lesen kovček - vgraviran - trojni

6,570 glasov
Na zalogi
Velikost
Personalizacija
21,99 €
Možnosti dostave
  • Popoln zaključni pridih
  • Natisnjeno ali gravirano
  • Izdelano iz borovega lesa s certifikatom FSC

Specifikacije daril

Več informacij o tem lesenem ohišju:
Personalizacija: z imenom ali besedilom
Namestitev za personalizacijo: na pokrovu
Primerno za tri standardne steklenice vina s 75 cl

Metoda personalizacije: kakovostno graviranje
Zunanje mere: 36,5 x 30 x 11 cm
Notranje mere: 34 x 27,5 x 9 cm
Dimenzije pokrova: 35,6 x 28,4 x 0,3 cm
Dodatno: vključuje eleganten odstranljiv vložek
Izdelano iz lesa s certifikatom FSC.
Les je naravni proizvod. Zato se lahko vaše darilo nekoliko razlikuje od vzorčnih slik na spletni strani.

Dodajte čudovito osebno leseno torbico, da dopolnite svoje darilo!

Ste naročili prikupno steklenico vina ali šampanjca in iščete izviren način predstavitve? Prilagodite svojo leseno torbico z besedilom po vaši izbiri!

V našem urejevalniku, ki je enostaven za uporabo, lahko izbirate med različnimi oblikami in pisavami. Izbrano besedilo in dizajn bosta vgravirana na leseno ohišje iz lepo dodelanega lesa. Ohišje ima drsni pokrov z režo za palec.

Pogosta vprašanja

Prilagajanje in naročanje

Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?
Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.

Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!

Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
Želimo poskrbeti, da boste z darilom popolnoma zadovoljni. Zato je pomembno, da uporabljamo visokokakovostne fotografije. Če niste prepričani o kakovosti slike, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in priložite fotografijo skupaj z darilom, ki ga želite naročiti. Nato lahko za vas preverijo kakovost!

Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!

Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.

Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave

Ali lahko izberem datum dostave?
Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.

Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.

Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.

Plačilo

Kako lahko plačam svoje naročilo?
Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.

Darilo prejeto

Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?
Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.

Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!

Poslovno darilo?

Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.

Vsako darilo z edinstveno personalizacijo
Dostava po vsem svetu
Odposlano neposredno prejemniku

Zahtevajte ponudbo tukaj