Personalizirana lesena otroška hojica Trixie
- Klasična igrača z osebnim pridihom
- Visokokakovostno lasersko graviranje
- Trajnostno, osebno in edinstveno
Specifikacije daril
Blagovna znamka: Trixie
Material: visokokakovosten 100% FSC certificiran bukov les
Dimenzije: 36,5 x 7,5 x 29 cm
Teža: 1500 gramov
Način personalizacije: visokokakovostno lasersko graviranje
Personalizacija: z imenom ali besedilom
Dodatne informacije:
- Vse barve so na vodni osnovi in varne za dojenčke
- Les je naraven proizvod, kar pomeni, da se lahko vaše darilo nekoliko razlikuje od primera in predogleda
- Primerno za otroke stare 18 mesecev in več
- Več informacij? Za navodila: KLIKNITE TUKAJ
Zaradi tehničnih razlogov ni mogoče dodati cirilice, turščine ali posebnih znakov.
Spodbudite najmlajše v svojem življenju, da hodijo z lastnimi lesenimi otroškimi hojicami!
Personalizirana lesena otroška hojica ni le katera koli stara igrača, je pravi kos izdelave znamke Trixie. iz visokokakovostnega 100% FSC ® certificiranega bukovega lesa. Zaradi tega je lep, čvrst in trajnosten. Poleg tega lahko malček vzame svoje najljubše igrače ali ljubkovalne igrače kamorkoli gre, z vso zabavo nakladanja in razkladanja. Tako je učenje hoje še dodatno zabavno! Kar naredi to darilo še bolj posebno, je vaša lastna personalizacija. Dajte vgravirati ime ali besedilo po vaši izbiri, da ustvarite resnično edinstveno darilo, ki bo trajalo v prihodnjih letih.
Izdelava lastne lesene otroške hojice je preprosta! Preprosto dodajte ime ali besedilo po vaši izbiri v naš spletni urejevalnik in oddajte naročilo. Vašo personalizacijo bomo skrbno vgravirali v darilo, preden ga pošljemo na naslov po vaši izbiri. Ne glede na to, ali gre za rojstni dan, praznovanje otroka, božič ali samo za zabavo, bo to posebno darilo narisalo nasmeh na obraz vsakega otroka. Odločite se za zabavo, ustvarjalnost in edinstvenost z našo prilagojeno leseno otroško hojco Trixie!
Pogosta vprašanja
Prilagajanje in naročanje
Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.
Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!
Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
Želimo poskrbeti, da boste z darilom popolnoma zadovoljni. Zato je pomembno, da uporabljamo visokokakovostne fotografije. Če niste prepričani o kakovosti slike, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in priložite fotografijo skupaj z darilom, ki ga želite naročiti. Nato lahko za vas preverijo kakovost!
Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!
Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.
Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave
Ali lahko izberem datum dostave?Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.
Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.
Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.
Plačilo
Kako lahko plačam svoje naročilo?Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.
Darilo prejeto
Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.
Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!
Poslovno darilo?
Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.